Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB – Gabriela Bílková
Gabriela Bílková
Bakalářská práce
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU
Anotace:
Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich …víceAbstract:
The subject of this thesis is event marketing as a tool for brand building. The theoretical part focuses on defining the basic concepts in the field of event marketing, defining the term brand and brand building through the function of non-profit organizations. The practical part is focused on introducing the organization that this thesis is about, which is the Student Union of Tomas Bata University …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bílková, Gabriela. Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
Kristýna Nerádová -
Měření spokojenosti členů Studentské unie UTB
Michaela Kasardová -
Image Studentské unie UTB
Jakub Jan Kučera -
Analýza možností financování projektů Studentské unie UTB ve Zlíně
Veronika Blablová -
Image Studentské Unie UTB
Jakub Jan KUČERA -
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Petr MACHÁČEK -
Interní komunikace Studentské Unie UTB
Ondřej VJACLOVSKÝ -
Design webové prezentace pro Studentskou unii UTB
Milan Švehla