Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům – Bc. Petra Žídková, DiS.
Bc. Petra Žídková, DiS.
Master's thesis
Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům
The Project of Marketing Management of Selectet Non-profit Organization with the Emphasis on the Provision of Health Care to Clients
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení projektu marketingového řízení neziskové organizace poskytující mimo jiné ošetřovatelské služby. Diplomová práce se dělí do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena na stručnou charakteristiku zdravotnictví, neziskových organizací, marketingu, marketingového řízení neziskových organizací a fundraisingu. V úvodu praktické části je organizace představena, následně …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a project marketing management of a nonprofit organization which, among others, provides nursing services. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on brief characteristics of healthcare, non-profit organizations, marketing, marketing management of nonprofit organizations and fundraising. At the beginning of the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÍDKOVÁ, Petra. \textit{Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/anowdc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žídková, Petra. Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketingové řízení neziskové organizace
Lucie RENDLOVÁ -
Marketingové řízení neziskové organizace
Štěpánka ŠTĚRBOVÁ -
Marketingové řízení neziskové organizace umělecké agentury AMBROZIA
Zdeňka Kopecká -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Marketingové řízení neziskové organizace
Veronika VAŠÍČKOVÁ -
Řízení neziskových organizací - případová studie skautský oddíl
Judita Malůšková -
Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Vendula Oupická -
Marketing v neziskové organizaci
Hai Yen Tran