Bc. Andrea Mačková

Master's thesis

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o.
Abstract:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která …more
Abstract:
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE. The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2014
Accessible from:: 12. 8. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mačková, Andrea. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing