Bc. Andrea Mačková

Diplomová práce

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o.
Anotace:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která …více
Abstract:
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE. The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2014
Zveřejnit od: 12. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mačková, Andrea. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing