Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa? – Bc. Alona Tomusiak
Bc. Alona Tomusiak
Bakalářská práce
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Digitalization of Life and Artificial Intelligence - Progress or Apocalypse?
Anotace:
Tato bakalářské práce se věnuje problematice umělé inteligence a procesům digitalizace se zaměřením na mediální sféru v České republice. Na základě konkrétních příkladů je analyzován vliv výpočetní techniky na tvorbu mediálních obsahů a také je identifikován vliv využívání umělé inteligence v českých mediích. Součástí bakalářské je prezentace výsledků dotazníkového šetření mezi pracovníky v médiích …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of artificial intelligence and digitization processes with a focus on the media in the Czech Republic. Based on specific examples, the influence of computer technology on the creation of media content is analysed and the influence of the use of artificial intelligence in the Czech media is also identified. Part of the bachelor is the presentation of the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvdj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence a ambivalentní podstata života 3.0 v digitalizované společnosti
Petr Krčál -
Postavení lidové písně ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základních škol (na podkladě výzkumného šetření)
Michaela Kalinová -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová