Traditional travel agency in competition with online agency – B.Sc. Meri Grigolia
B.Sc. Meri Grigolia
Diplomová práce
Traditional travel agency in competition with online agency
Abstract:
The main aim of the Thesis is to evaluate the effectiveness of the online marketing communication and examine the development of website usage. Thesis will show how the travel business is operating effectively through the digital world compared to the traditional travel company. This work is highlithing the advantages of using online marketing versus the tradtional one. Thesis will show how the online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2019
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Dagmar Charvátová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva