Svetlana Soloveva

Diplomová práce

Psychological aspects of preparation of printed advertisement

Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Anotace:
Print advertising is one of the form of advertising that includes all physically printed media, such as magazines and newspapers. Today print advertising remains one of the most popular types of existing methods of promotion. Almost all companies use this method in its promotional plan, that’s why it is very important to create high quality print ad that will influence on customers and changes their …více
Abstract:
Print advertising is one of the form of advertising that includes all physically printed media, such as magazines and newspapers. Today print advertising remains one of the most popular types of existing methods of promotion. Almost all companies use this method in its promotional plan, that’s why it is very important to create high quality print ad that will influence on customers and changes their …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication