Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ – Bc. Lenka Chytková
Bc. Lenka Chytková
Diplomová práce
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Teacher s perception of teacher-pupil relationship development in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním utváření vztahu učitele-žák učitelem základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám hlavně vztahy v lidském životě, jako mezilidské vztahy, vztahy mezi dospělým a dítětem a vztahy mezi učitelem a žákem. K těmto vztahům jsem zařadila i pojem autority. Další kapitolou, kterou jsem v teoretické části rozebírala je komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the perception of forming a teacher-pupil relationship by the teacher of the primary school. The thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part, I mainly deal with the relationships in human life such as interpersonal relationships, relationships between adult and child, and the relationships between teacher and pupil. I have also included the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s47i6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Výzkum v oblasti nenásilné komunikace: přehledová studie
Julie Hrochová -
Návrh na zefektivnění komunikace pracovníků v Priessnitzových lázních
Kateřina Kufová -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Přirozená autorita očima dospívajících Romů
Barbora Krejčová -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová