Eva Vilémová

Diplomová práce

Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace

The differences in the perception of visual stimuli between the sexes: the use of eye-tracking the evaluation of the impact of marketing communications
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou vizuálních podnětů, působících na jednotlivá pohlaví. Cílem je zjistit, zda u jednotlivých genderů probíhá percepce a kognice těchto podnětů různě, případně jakým způsobem. V teoretické části je přiblížena problematika neuromarketingu, jeho techniky, oblasti působení a jeho omezení. Podstatnou součástí práce je teoretická rešerše již proběhlých studií zaměřených na vizuální …více
Abstract:
This paper analyses visual stimuli acting on gender. The main aim of this thesis is to determine perception and cognition of these stimuli with relations to gender and define reasons of theirs processing. The theoretical part of this thesis focuses on the neuromarketing, its technique, areas of application and limitations. The substantial part of this paper is research of studies aimed on visual stimuli …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53865

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management