Zavedení nové značky vín na českém trhu – Tadeáš Denis
Tadeáš Denis
Diplomová práce
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Entering of a New Wine Brand on the Czech Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro značku portugalských vín Wine With Spirit při jejím vstupu na český trh. V práci je nejdříve popsána současná situace na českém trhu s vínem a portugalská vinná produkce. Představena je zde společnost Wine With Spirit i její produktová nabídka včetně současných aktivit na portugalském a českém trhu. Ve zvolené cílové skupině byl proveden …víceAbstract:
The aim of this Diploma thesis is to create a marketing strategy for a brand of Portugese wines called Wine With Spirit that is entering the Czech market. Firstly it analyzes current situation on the Czech wine market and Portugese wine production. The Company Wine With Spirit and its product range are then introduced as well as its current Portugese and Czech activities. A survey was conducted among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Valuation and Value Drivers in the Georgian Wine Industry
Tamta Gventsadze -
Marketingový plán - dovoz německých vín
Milan Rumler -
Import vína z Itálie
Iveta Krausová