Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A – Zuzana Poláchová
Zuzana Poláchová
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A
Analysis of the Competitive Environment of the XY Company for Product A
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A. Cílem této práce je provést analýzu pěti hlavních konkurentů firmy XY a na jejím základě stanovit postavení společnosti na konkurenčním trhu. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the competitive environment analysis of the competitive environment of the XY company for product A. The aim of this study is to analyse the five main competitors of the company XY, and based on these determine position of the company in the market. This thesis is divided into two main parts the theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Poláchová, Zuzana. Analýza konkurenčního prostředí firmy XY pro produkt A. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Ekaterina Egorina -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Eva Slováčková