Vlasta Hrubá

Bachelor's thesis

Zvýšení návštěvnosti Hrádku u Nechanic a jeho pozice mezi vybranými památkami v kraji

Abstract:
Cílem bakalářské práce je aplikovat marketingový výzkum na zámek Hrádek u Nechanic. Pomocí dotazníkového šetření zmapovat postavení této kulturní památky v konkurenci vybraných památek kraje a navrhnout opatření pro nalákání nových a udržení stávajících návštěvníků. Prostřednictvím marketingového mixu a SWOT analýzy se pokusím odhalit slabá a silná místa, které je nutné brát v potaz při dalším plánování …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2013

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.