František Konopecký

Diplomová práce

Marketingová strategie spol. Leo Express

Marketing strategy of Leo Express Company
Anotace:
Práce komplexně zkoumá většinu aspektů marketingového mixu společnosti Leo Express a.s., ze kterých následně do hloubky probírá ty, u kterých je potenciál na užitečné závěry a zlepšení. Podrobně rozebranými tématy s konkrétními přínosy jsou zejména: přímá propagace a komunikační strategie na hlavním nádraží v Praze; výzkum chování zákazníků při hledání spojení; porovnání služeb s konkurencí a vnímání …více
Abstract:
This thesis examines most of marketing mix aspects of Leo Express Company. From these aspects are for more thorough analysis chosen those aspects, which have the biggest potential of finding some useful results and recommendations. Deep analysis was made in the following fields: direct promotion and communication strategy on the Prague main railway station; research of customer behavior when searching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38824

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management