Hra na hudební nástroj a narušení komunikační schopnosti u dětí předškolního věku – Hana Bednářová
Hana Bednářová
Bakalářská práce
Hra na hudební nástroj a narušení komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Playing the musical instrument helps to cure the problems in communication in pre-school children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění možné souvislosti mezi hrou na hudební nástroj a narušením komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Východiskem k získání těchto údajů byla komunikace a spolupráce se základními uměleckými školami a s rodiči prostřednictvím osobního kontaktu, dotazníků a rozhovorů. Dále s dětmi, prostřednictvím dotazníku pro děti (rozhovorem) a vyšetřením výslovnosti …víceAbstract:
Bachelor work is survey of lacation between play the musical instrument and problems in a communication pre-school age children. Solution to acquirement this dates was communication and cooperation with primary art school and with parents by personal contact, checklists and interviews. Also with childrens by checklist for children and checkup of articulation sounds, where decided age and sex of children
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Renata Mlčáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost u žáků s mentálním postižením
Tereza KLAPKOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Narušená komunikační schopnost a odklad školní docházky
Jiřina Benešová -
Vliv hry na hudební nástroj na rozvoj u jedince s kombinovaným postižením
Jana Jaroszová -
Vliv motorických stereotypů hráčů na klávesové nástroje na kvalitu hry a na poruchy pohybového ústrojí
Jan LECHNER -
Vztah dětí mladšího školního věku ke hře na hudební nástroj (se zaměřením na žáky 3. - 5. ročníků)
Nikola HEŘMÁNKOVÁ -
Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu
Zuzana PIŠKULOVÁ -
Vliv studia hry na hudební nástroj v ZUŠ na směřování života žáků a absolventů
Magdaléna HENIŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva