Ing. Lenka Tvrdíková

Bakalářská práce

Genderové role muže a ženy v reklamě

Gender roles of men and women in advertising
Anotace:
Lidé se definují různými způsoby. Tyto rozdíly mezi muži a ženami jsou velmi často utvářeny společností. Některé si sebou neseme od narození a nejde je změnit, jiné získáváme v průběhu života. Každá společnost si utváří své vlastní normy. Co nám přijde normální, jako běžná věc, na druhé straně zeměkoule mohou považovat minimálně za nevhodné. Genderové rozdíly můžeme chápat také jako kulturní rozdíly …více
Abstract:
People are defined in different ways. These differences between men and women are very often formed by society. Some of them we carry from our birth and we can´t change them, the other ones we gain during our lives. Each society molds its own standards. What we treat normal as ordinary things, people on the other side of the Earth can consider impolite at least. We can also understand gender differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jiří Beneš, Ph.D

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní