Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven – Bc. Kateřina Slámová
Bc. Kateřina Slámová
Bachelor's thesis
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Product marketing in public libraries
Abstract:
Bakalářská práce Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven se věnuje problematice propagace knihovního fondu ve veřejných knihovnách. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu a propagace, které se následně aplikují do prostředí veřejných knihoven a jejich fondů. Jsou předloženy možnosti komunikačního mixu, které mohou knihovnám sloužit k efektivnější …moreAbstract:
The bachelor thesis Product marketing in public libraries deals with problematics of propagation of book collections in public libraries. Thesis is divided in two main parts. Theoretical part describes terms as marketing and propagation, which are applied into environment of public libraries and their collections. There are submitted possibilities of communication mix, that can help libraries to more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v2nxf/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
- Reader: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková