Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven – Bc. Kateřina Slámová
Bc. Kateřina Slámová
Bakalářská práce
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Product marketing in public libraries
Anotace:
Bakalářská práce Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven se věnuje problematice propagace knihovního fondu ve veřejných knihovnách. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu a propagace, které se následně aplikují do prostředí veřejných knihoven a jejich fondů. Jsou předloženy možnosti komunikačního mixu, které mohou knihovnám sloužit k efektivnější …víceAbstract:
The bachelor thesis Product marketing in public libraries deals with problematics of propagation of book collections in public libraries. Thesis is divided in two main parts. Theoretical part describes terms as marketing and propagation, which are applied into environment of public libraries and their collections. There are submitted possibilities of communication mix, that can help libraries to more …víceKlíčová slova
propagace knihovního fondu marketingový komunikační mix produktový marketing marketing v knihovnách veřejné knihovny Městská knihovna Šlapanice propagation of book colection marketing communication mix product marketing marketing in libraries public libraries The public library Šlapanice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2nxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
- Oponent: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková