Karolína Párová

Bakalářská práce

Dance for camera z pohledu producenta

Dance for camera

Anotace:
Práce se snaží postihnout fenomén mezioborového žánru ?dance for camera?, a to především z hlediska produkčního a distribučního. Dance for camera je zde vnímán jako žánr, kdy je tanec inscenován přímo pro kameru. Letmé představení historie dance for camera slouží jako prolog k praktickému uvažování o tanečních filmech z pohledu výrobních specifik a distribučního potenciálu. Přestože v zahraničí se …více
Abstract:
The thesis focuses on phenomenon of the genre ?dance for camera?, and thus mainly from the producer?s and distributor?s point of view. Dance for camera is here explored as the genre, in which the dance is specially created for the camera. A brief presentation of its history serves as a prologue to practical considerations about dance films in the light of production specifics and distribution?s potential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
  • Vedoucí: Jaromír Kallista
  • Oponent: Jan Šuster

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Bakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.