Dasha Gaivanovitch

Bakalářská práce

Vliv sociální reklamy na psychiku člověka

The influence of the Public Service Announcement on the People's Psyche
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem sociální reklamy, vlivem tohoto typu reklamy na chování a na postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjištění do jaké míry sociální reklama ovlivňuje chování lidí, do jaké míry je známá ve společnosti a do jaké míry je efektivná. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu sociální reklamy, její historií, typy a způsoby ovlivňování a manipulování …více
Abstract:
This bachelor thesis is about the conception of the public service announcement, about the influence of this type of advertising on the men's behavior and attitude in their everyday life. The aim of this thesis is to find out how deeply public service announcement influences the behavior of the people, to find out if this term is known in the society and to learn if it is effective. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Zuzana Hubinková
  • Oponent: Eva Kašparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25709

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management