Viktória Verona Lešníková

Master's thesis

Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu

Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je značka Lindt vnímána na českém trhu, a na základě toho navrhnout vhodná doporučení pro společnost, která by mohla být v budoucnu využita a implementována. Práce poskytuje teoretický vhled do základních poznatků o značce, jejích prvcích, hodnotě a positioningu. Následně jsou představeny zásady marketingové komunikace a její nástroje na trhu rychloobrátkového …viac
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyse and identify the perception of the Lindt brand on the Czech market and on this basis propose suitable recommendations for the company that could be used and implemented in the future. The thesis provides a theoretical insight into the basic knowledge regarding the brand, its elements, value and positioning. Subsequently, the principles of marketing communication …viac
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, aké je vnímanie značky Lindt na českom trhu a na základe toho navrhnúť vhodné odporučenia pre spoločnosť, ktoré by mohli byť využité a implementované v budúcnosti. V práci je poskytnutý teoretický pohľad na základné poznatky týkajúce sa značky, jej prvkov, hodnoty a poziciovania. Následne sú priblížené princípy marketingovej komunikácie a jej nástroje na trhu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Martina Zemanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88370