Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu – Viktória Verona Lešníková
Viktória Verona Lešníková
Master's thesis
Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
Analýza vnímanej hodnoty značky Lindt na českom trhu
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je značka Lindt vnímána na českém trhu, a na základě toho navrhnout vhodná doporučení pro společnost, která by mohla být v budoucnu využita a implementována. Práce poskytuje teoretický vhled do základních poznatků o značce, jejích prvcích, hodnotě a positioningu. Následně jsou představeny zásady marketingové komunikace a její nástroje na trhu rychloobrátkového …viacAbstract:
The main objective of this thesis is to analyse and identify the perception of the Lindt brand on the Czech market and on this basis propose suitable recommendations for the company that could be used and implemented in the future. The thesis provides a theoretical insight into the basic knowledge regarding the brand, its elements, value and positioning. Subsequently, the principles of marketing communication …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, aké je vnímanie značky Lindt na českom trhu a na základe toho navrhnúť vhodné odporučenia pre spoločnosť, ktoré by mohli byť využité a implementované v budúcnosti. V práci je poskytnutý teoretický pohľad na základné poznatky týkajúce sa značky, jej prvkov, hodnoty a poziciovania. Následne sú priblížené princípy marketingovej komunikácie a jej nástroje na trhu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Martina Zemanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
Alexandra Kiš Bandiová -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Ingrid Oboňová -
Vnímanie vybranej značky mileniálmi
Karin Paprčiaková -
Vnímanie vybranej značky na českom trhu
Lucia Senková -
Vnímanie značky McDonald's na českom trhu
Tomáš Harčár -
Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi
Júlia Samošiová