Eva Ohnůtková
Master's thesis
Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku
The Project of Product Innovation in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu výrobkové inovace ve společnosti XY s.r.o. Inovační projekt je zaměřen na rozšíření výrobkového portfolia dané společnosti. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části práce je provedena literární rešerše z české i zahraniční odborné literatury týkající se problematiky inovací. Praktická část je rozdělena na část analytickou …moreAbstract:
This thesis deals with processing of a product innovation project in selected company. The project is focused on broadening of the product portfolio in this company. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. Research made is theoretical part of thesis is based on a Czech and foreign literature related to the issue of innovation. The practical part is divided into an analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Juřičková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ohnůtková, Eva. Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Veronika Česáková -
Pracovní prostředí -ochranné pomůcky
Jiří Vávra -
Výrobkové portfolio vybraného podniku a jeho změna na základě nákupního chování spotřebitelů
Jakub Honzák -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Jaroslav Brož -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
Sandra Hricová