Ing. Radim Havlišta

Bakalářská práce

Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.

Corporate identity of Škoda Auto Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou firemní identity společnosti Škoda Auto a.s. Nejprve se v teoretické části věnuje jednotlivým složkám, jako je například kultura, design, komunikace, které jsou charakterizovány v obecné rovině. Druhá část práce, praktická část je zaměřena na analýzu využití těchto složek v praxi. Zde jsou uvedeny konkrétní příklady použité pro jednotlivé složky. Na závěr je …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the corporate identity of the company ŠKODA AUTO as. At first, the theoretical part deals with the individual elements, such as a culture, design, communication, which are characterized in general. The second part of the thesis, the practical part, is focused on the analysis of the usage of these elements in practice. Here are mentioned specific examples used for each …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní