Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti – Bc. Marie HAVLOVÁ
Bc. Marie HAVLOVÁ
Master's thesis
Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti
Project to Improve the Image of Emergency Medical Service of Southern Bohemia Region in the Public Eye
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje. První teoretická část na základě poznatků z odborné literatury objasňuje význam firemní image a nástrojů jeho tvorby, jako je firemní identita, firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a firemní produkt. Druhá praktická část představuje firmu a její postavení jako příspěvkové organizace …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a project for improving the image of the Rescue Service in South Bohemian Region. The first ? theoretical ? part comprises of the significance of the corporate image and tools for creating it such as corporate identity, corporate culture, corporate communication, corporate design, and company products that are clarified upon the findings contained in the technical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zverejniť od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLOVÁ, Marie. \textit{Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/apg64v/.
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Marie. Projekt zlepšování image Zdravotnické záchranné služby Jihočeského kraje v očích veřejnosti. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec
Ondřej Kubánek -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková