Uvedení krbových vložek STEKO řady VISTA na trh – Erik Celý
Erik Celý
Bakalářská práce
Uvedení krbových vložek STEKO řady VISTA na trh
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce s názvem „Uvedení krbových vložek STEKO řady VISTA na trh“ je návrh marketingového mixu na základě analýz a vyhodnocení marketingového průzkumu. Mix je navržen pro novou nebo inovovanou řadu krbových vložek společnosti STEKO, která se zabývá výrobou a velkoobchodem krbovými vložkami.Teoretická část se soustřeďuje na teoretické základy marketingu, zejména na analýzy, …víceAbstract:
The subject of this thesis titled „Launching of fireplace inserts STEKO of product range VISTA into the market" is a proposal of a marketing mix based on analyzes and an evaluation of the marketing research. The mix is proposed for a new or innovated range of fireplaces inserts of the STEKO company, which is engaged in the manufacture and wholesale of fireplace inserts.The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/aph24x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CELÝ, Erik. \textit{Uvedení krbových vložek STEKO řady VISTA na trh}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/aph24x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva