Bc. Lenka Schettlová

Diplomová práce

Sponzoring a reklama ve sportu

Sponsoring and advertising in sport
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a reklamou ve sportu. V teoretické části je nejdříve představen sponzoring obecně s jeho historickými milníky. Součástí je také vymezení trendů, fungování, druhů a cílů ve sponzoringu, rozšířené o oblast sponzorství ve sportu. Nedílným elementem této části práce je také funkce sportovní reklamy, její druhy a především druhy reklamních nosičů na sportovištích …více
Abstract:
This thesis deals with the advertising and sponsorship in sports. In the theoretical section, first, a general introduction of sponsorship is presented together with its historical milestones. This part also includes defining trends in sponsorship, its functioning, and its various types and objectives. The section is then expanded to the area of the sport sponsorship. An integral element of this part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace