Lucie Pokorná
Bakalářská práce
Moderní technologie v retailu
Modern technology in retail
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit moderní technologie, které se v současnosti využívají v oblasti retailu, a za pomoci vlastního dotazníkového šetření zjistit, zda moderní technologie dokážou ovlivnit nákupní chování občanů České republiky. První kapitola se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů, nejprve z teoretického hlediska a poté nákupním návykům obyvatel České republiky a Spojených států amerických …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to introduce modern technology that is currently used in the retail industry and to find out whether modern technology can influence the consumer behavior of Czech citizens by using a survey. The first chapter focuses on the theory behind consumer behavior and consumer behavior and preferences in the Czech Republic and the United States of America. The second chapter centers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v retailingu
Petra Macháčová -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Design of a technology for data acquisition for the knowledge system
Alina Tsykynovska -
Zhodnocení vhodnosti Health Technology Assessment pro Českou Republiku
Ondřej Trdlica -
Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)
Eva Rosmarinová -
Technology adoption by Czech consumers
Prokop Švábík