Etické hledisko ve vnímání reklamy – Klára Petříková
Klára Petříková
Bakalářská práce
Etické hledisko ve vnímání reklamy
Ethical aspect in the perception of advertising
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na reklamu z pohledu etiky. V teoretické části se zabývá základními pojmy etiky, etikou autonomní a heteronomní, rozdělením etického zkoumání, definicí reklamy, marketingové komunikace, popisuje klady a zápory reklamy a jak by měla vypadat „správná“ reklama. Dále se věnuje Radě pro reklamu a podrobně popisuje ustanovení Etického kodexu reklamy, ke kterým se v praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on advertising from the perspective of ethics. The theoretical part deals with the basic concepts of ethics, autonomous and heteronomous ethics, the division of ethical research, the definition of advertising, marketing communication, describes the pros and cons of advertising and what the "right" advertising should look like. It also deals with the Advertising Council …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses aps0r9 aps0r9/2
17. 3. 2021