Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o. – Vít Vyvlečka
Vít Vyvlečka
Bakalářská práce
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Content strategy for the company my love bag s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat řešení obsahové strategie podniku. Práce bude rozdělena na část teoretickou, analytickou a část návrhů a řešení. V teoretické části bude provedena podrobná rešerše současné domácí i zahraniční literatury za účelem identifikace patřičných metod vedoucích ke stanovení nové obsahové strategie pro daný podnik. V analytické části budou prakticky aplikovány vybrané metody …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to elaborate the solution of the content strategy of the company. The thesis will be divided into a theoretical, analytical part and a part of proposals and solutions. In the theoretical part, a detailed search of the current domestic and foreign literature will be conducted in order to identify appropriate methods leading to the determination of a new content strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Karina Tatek Benetti, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan