Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností – Bc. Tomáš Rys
Bc. Tomáš Rys
Master's thesis
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Marketing Tools and Their Impact on Sports Marketing Efficiency in the Perspective of a Club's Communication with the Public
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hokejového klubu, doplněnou o vlastní doporučení. Teoretická část slouží k ucelení a pochopení klíčových pojmů marketingové komunikace, potažmo sportovního marketingu. Na základě těchto poznatků obsahuje praktická část analýzu prostředí a marketingového mixu klubu Rytíři Kladno. Tyto podklady tvořily následně základ pro navrhovaná doporučení …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of a hockey club marketing communication, supplemented with personal recommendation. The theoretical part sums up and explains the key terms of marketing communication, not to say sport marketing. The practical part, based on this knowledge, contains the analysis of environment and marketing mix of the sport club Rytiri Kladno. These findings also formed the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wg1y6/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYS, Tomáš. \textit{Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/apx7e4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketingový mix
Julia Ristićová