Věrnostní program vybrané značky – Tereza Valvodová
Tereza Valvodová
Bakalářská práce
Věrnostní program vybrané značky
The Loyalty Program of the Selected Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the Cama?eu clothing company loyalty programme. The goal is to find out the satisfaction of Cama?eu club members with the features the programme offers, compare it with the programmes of competitors and find recommendations on the basis of which the programme could be more effective and its members more satisfied. The work is divided into a theoretical and a practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valvodová, Tereza. Věrnostní program vybrané značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Martina Wojtylová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Spokojenost zákazníků jako významný faktor zpětné vazby marketingové komunikace
Markéta Macháčková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Ekaterina Lanbamina -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Návrh nové marketingové komunikace hokejového klubu HC Oceláři Třinec
Jan Nytra -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Lucie Jeřábková