Letní tábor jako prostředek k rozvoji ekologického myšlení děti mladšího školního věku – Marcela RAŠKOVÁ
Marcela RAŠKOVÁ
Diplomová práce
Letní tábor jako prostředek k rozvoji ekologického myšlení děti mladšího školního věku
The summer camp as an instrument to development of ecology cognitation of pupils at the primary level
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá ekologickou výchovou. Podstatná část je zaměřena na postavení mimoškolní ekologické výchovy, na letní tábory a jejich význam při utváření ekologického myšlení. Cílem bylo zjistit, zda činnosti pořádané na letním táboře mohou vést k rozvoji ekologického myšlení u dětí mladšího školního věku.Abstract:
This thessis deals with ecologicall education. Substantial part is aimed at intergrating ecological education position, summer camps and their importance in the development of ecological cognitation. The goal was to determine whether at the activities organised by the summer camp may lead to the development of ecological thought younger school-age children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAŠKOVÁ, Marcela. Letní tábor jako prostředek k rozvoji ekologického myšlení děti mladšího školního věku. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Obsah učiva vybraných přírodovědných učebnic s ohledem na využívání metod přímého studia přírody na 1. stupni ZŠ
Pavlína VÁCHOVÁ -
Ekologická stopa v časopisech pro děti a mládež: analýza a návrh inovace
Diana Straková -
Projekt letního soustředění sportovního oddílu v aerobiku, s cílem sociálního rozvoje účastníků mladšího a staršího věku
Tereza Strnadlová -
Projekt letního hudebního tábora
Lucie ŠTULCOVÁ -
Projekt Letní prázdniny u koní
Klára BENÝŠKOVÁ -
Jak letní tábory ovlivňují vztah dětí k přírodě?
Eva Juřenová -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula (matematický tábor pro 1. stupeň základní školy)
Barbora TETOUROVÁ -
Jak letní tábory ovlivňují vztah dětí k přírodě?
Eva Juřenová