Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu – Tomáš Novák
Tomáš Novák
Diplomová práce
Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu
Factors effecting demand in an E-shop
Anotace:
Diplomová práce analyzuje faktory ovlivňující poptávku konkrétního internetového obchodu, kterého je autor diplomové práce majitelem. Teoretická část diplomová práce vychází ze soudobé teorie vztahující se obecně k pojmu "poptávka". Praktická část diplomové práce analyzuje jednotlivé faktory ovlivňující poptávku nejen z pohledu sumarizace výsledků ve sledovaném období, ale i návrhů strategií při řízení …víceAbstract:
This thesis analyzes the factors effecting demand in a particular e-shop, which is the author of the thesis owns. The theoretical part of the thesis is based on contemporary theories relating generally to the concept of "demand". The practical part of the thesis analyzes the factors affecting demand, not only in terms of summarizing the results of the reporting period but as draft strategies in managing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34799
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Petr Adámek
- Oponent: Lubomír Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34799
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Lucie Müllerová -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Nástroje podpory prodeje v marketingové komunikaci zahraničních zájezdů
Hana Wroblová -
Attendance of ice hockey matches in the Czech Extraliga
Jiří Lahvička -
Jak hospodářský cyklus ovlivňoval v letech 1993 -2013 návštěvnost českých kin?
Kateřina Levová -
Faktory ovlivňující návštěvnost Zoo Brno
Daniel Klofáč -
Jak se liší poptávka po návštěvnosti aquaparku mezi návštěvníky s permanentkami a bez permanentek?
Lenka Hladišová