Segmentace klientů podle dispozic ke kybernetickému riziku a plán preventivních opatření – Kateřina Dudášová
Kateřina Dudášová
Diplomová práce
Segmentace klientů podle dispozic ke kybernetickému riziku a plán preventivních opatření
Segmentation of clients according to dispositions to cyber risk and a plan of preventive measures
Anotace:
Závěrečná práce MBA programu Data &Analytics for Business Management se věnuje tématu segmentace klientů podle dispozic ke kybernetickému riziku a současně přípravě plánu opatření k minimalizaci těchto rizik a posílení ochrany bankovních klientů. Cílem práce je prověřit pohled na současný přístup k segmentaci a potvrdit či vyvrátit existenci nových faktorů, které mohou do segmentace vstoupit, a posílit …víceAbstract:
The final thesis of the MBA program Data & Analytics for Business Management deals with the topic of segmenting clients according to their disposition to cyber risk and at the same time preparing a plan of measures to minimize these risks and strengthen the protection of bank clients. The aim of the thesis is to examine the view of the current approach to segmentation and confirm, verity or deny the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 2. 2024
- Vedoucí: Pavel Zimmermann
- Oponent: Martin Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91897
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza úrovně procesu Business Continuity Management a návrh nápravných opatření v nadnárodní firmě
Jiří Vaněk -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v prostředí SAP
Aleš Pekárek -
Analýza zákaznické báze, segmentace a návrh personalizace v automotive e-commerce platformě
Miloš Nožička -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Algoritmy strojového učení pro zpracování událostí z fázově citlivého OTDR
Přemysl Till -
Návrh řešení výstupů z datových skladů v Krajském úřadě Karlovarského kraje
Martina Jánská