Lucie Štěpánková

Diplomová práce

Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu

Use of digital marketing tools in the music industry
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu" se zabývá digitálním marketingem a digitální hudbou a jejich vzájemným vztahem. Cílem práce je popsat možnosti využití digitálního marketingu v současném hudebním průmyslu a prozkoumat hypotézu, že internet a digitální hudba zásadně ovlivňuje podobu současného hudebního průmyslu a tím i marketing hudebních …více
Abstract:
The thesis titled "Use of digital marketing tools in the music industry" focuses on digital marketing and digital music and their mutual relationship. The aim is to describe the possibilities of digital marketing in today's music industry and explore the hypothesis that the Internet and digital music fundamentally affect modern music industry and thus the marketing of music artists and their work. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43945