Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu – Lucie Štěpánková
Lucie Štěpánková
Diplomová práce
Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Use of digital marketing tools in the music industry
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Možnosti využití nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu" se zabývá digitálním marketingem a digitální hudbou a jejich vzájemným vztahem. Cílem práce je popsat možnosti využití digitálního marketingu v současném hudebním průmyslu a prozkoumat hypotézu, že internet a digitální hudba zásadně ovlivňuje podobu současného hudebního průmyslu a tím i marketing hudebních …víceAbstract:
The thesis titled "Use of digital marketing tools in the music industry" focuses on digital marketing and digital music and their mutual relationship. The aim is to describe the possibilities of digital marketing in today's music industry and explore the hypothesis that the Internet and digital music fundamentally affect modern music industry and thus the marketing of music artists and their work. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Online Coffee Subscription Service in the Czech Republic
Mohamad Alshafei -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Digitální marketing na B2B trhu.
Petr MARTINÁK -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová