A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic – Richard KLIMENT
Richard KLIMENT
Bakalářská práce
A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic
A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic
Abstract:
The aim of this thesis is to compare systems of tertiary education in the Czech Republic and in the United Kingdom. The thesis provides information about characteristics, history, funding and types of tertiary education. The thesis consists of 4 chapters. After reading the thesis, the reader should be informed about common, mutual and different aspects of tertiary education in both countries.Abstract:
Cílem této práce je porovnání systémů terciárního vzdělávání v České republice a Spojeném království. Tato práce obsahuje informace o charakteristice, historii, financování a typech institucích terciárního vzdělávání. Práce se skládá ze 4 kapitol. Po přečtení této práce by měl čtenář být informován o běžných, společných a rozdílných aspektech tericárního vzdělávání v obou zemích.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMENT, Richard. A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza financování terciárního vzdělávání v České republice a komparace jednotlivých ukazatelů s vybranými státy OECD v letech 2010–2020
Pavel Horálek -
Efektivnost veřejných výdajů na terciární vzdělávání
Roman Hřebík -
Financování terciárního vzdělávání ve vybraných zemích EU
Kateřina Konečná -
Vliv způsobu financování na terciární vzdělání
Matouš Cabálek -
Vysokoškolské vzdělávání v ČR a systém jeho financování
Karel Daněk -
Financování vysokoškolského vzdělávání
Kateřina Maršíčková -
Financování vysokoškolského vzdělání na principu přenesené ceny
Jaromír Tichý -
Historie rámcových vzdělávacích programů, vznik a tvorba školního vzdělávacího programu nového studijního oboru gastronomie
Karel Netopil