Theses 

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o. – Bc. Kateřina BÝČKOVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Kateřina BÝČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.

Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s. r. o.

Anotace: Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.

Abstract: This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place.

Klíčová slova: Internet, internetový marketing, propagace, optimalizace pro vyhledávače, reklama na Internetu.

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
  • Identifikátor: 15185

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=15185 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

BÝČKOVÁ, Kateřina. Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 6. 2019 08:02, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz