Bc. Kateřina BÝČKOVÁ

Master's thesis

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.

Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů …more
Abstract:
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15185

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÝČKOVÁ, Kateřina. Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe