Souvislosti pedagogické a herecké kondice – Barbora Drástová
Barbora Drástová
Master's thesis
Souvislosti pedagogické a herecké kondice
Contexts of Pedagogical and Acting Condition
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Souvislosti pedagogické a herecké kondice je shrnutím a popsáním hlavních tvůrčích pedagogických principů samotné autorky, které se vykrystalizovaly pedagogickou praxí a studentským bytím. Práce si klade za cíl reflektovat autorčiny dosavadní pracovní (tj. pedagogické) a autorské konání a pomoct se rozhodnout, kam po důležitém životním milníku, kterým je ukončení studia, bude …viacAbstract:
The diploma thesis titled Contexts of pedagogical and acting condition is a summary and a description of the author's own main creative pedagogical principles, that crystallized out of her pedagogical practice and student existence. The thesis aims to reflect the author's current (pedagogical) work and authorial actions and to help her decide what, direction to choose after an important life milestone …viacKľúčové slová
dramatická výchovaKľúčové slová
seniořiKľúčové slová
pedagogické dovednostiKľúčové slová
psychosomatikaKľúčové slová
autorstvíKľúčové slová
autorské herectví
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedúci: Hana MALANÍKOVÁ
- Oponent: Pavel ZAJÍČEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogické kompetence u absolventů hereckých studijních oborů na pozici uičitele dramatické výchovy
Barbora Svobodová -
Rozvoj komunikačních dovedností pomocí dramatické hry
Michaela Pál -
Dramatická výchova v mateřské škole jako prostředek k rozvoji sociálních dovedností u dětí předškolního věku
Eliška TŘASÁKOVÁ -
Autorské herectví jako (ne)výchova k osobnosti
Zuzana Pártlová -
Studium herectví v ateliéru doc. PhDr. Oxany Smilkové, CSc.; konfrontace s praxí
Matyáš Darnady -
Výchova k herectví jako proces objevování a obnovování
Marianna Kozak -
Výchova k hlasu cesta k vědomé osobnosti
Tereza Janda Roglová -
Výchova k hlasu:Synergie přístupů
Michaela Raisová