Bc. Michaela Šustrová

Diplomová práce

Právní úprava reklamy na tabákové výrobky

The law of adverting and the tobacco products
Anotace:
Práce je rozdělena na několik částí. První část se zabývá představením reklamy obecně a vylíčením jejího stručného vývoje. Tato část dále popisuje možnosti regulace reklamy prostředky soukromoprávními a veřejnoprávními, opomenuta není ani etická samoregulace. V části druhé jsem se také pokusila krátce dotknout problematiky vztahu zákona o regulaci reklamy a nekalé soutěže. Následující část práce je …více
Abstract:
This work consists of several parts. The first part introduces the topic of advertising, the definition and its brief development from the beginning to the promotional boom in the 19th and 20th centuries in connection with modern communication channels. This part also describes possible ways of regulation of advertisng with civil and statutory means. It also concerns about ethic self-regulation. The …více
Abstract:
of tobacco advertising. In the last part of the wortk there are analysed the economic impacts after total prohibition of tobacco advertising. This analysis make references to estimated drop of incomes of people carrying businebb in the area of avertising, possible increase of unemployment, strong decline of incomes of cultural institutions which have made a good thing of advertising. The influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 5. 2007
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo