Právní úprava reklamy na tabákové výrobky – Bc. Michaela Šustrová
Bc. Michaela Šustrová
Diplomová práce
Právní úprava reklamy na tabákové výrobky
The law of adverting and the tobacco products
Anotace:
Práce je rozdělena na několik částí. První část se zabývá představením reklamy obecně a vylíčením jejího stručného vývoje. Tato část dále popisuje možnosti regulace reklamy prostředky soukromoprávními a veřejnoprávními, opomenuta není ani etická samoregulace. V části druhé jsem se také pokusila krátce dotknout problematiky vztahu zákona o regulaci reklamy a nekalé soutěže. Následující část práce je …víceAbstract:
This work consists of several parts. The first part introduces the topic of advertising, the definition and its brief development from the beginning to the promotional boom in the 19th and 20th centuries in connection with modern communication channels. This part also describes possible ways of regulation of advertisng with civil and statutory means. It also concerns about ethic self-regulation. The …víceAbstract:
of tobacco advertising. In the last part of the wortk there are analysed the economic impacts after total prohibition of tobacco advertising. This analysis make references to estimated drop of incomes of people carrying businebb in the area of avertising, possible increase of unemployment, strong decline of incomes of cultural institutions which have made a good thing of advertising. The influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u30n2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2007
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Výnos spotřebních daní v kontextu nákladů na léčbu konzumentů zdaněných komodit
Zdeněk Daněk -
Zhodnocení výnosu spotřebních daní v kontextu nákladů na zdravotnictví v důsledku spotřeby zdaněných komodit
Alžběta Havránková -
Vliv výše spotřebních daní na spotřebu vybraných komodit
Tomáš DVOŘÁK -
Kontroverzní reklama a její hranice
Jiří Crha -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva