Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách – Michaela Badalcová
Michaela Badalcová
Master's thesis
Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá současnými způsoby a intenzitou využívání moderních informačních technologií (IT) a speciálních výukových programů na středních školách. Práce je orientována na zjištění potřeb vyučujících a žáků, které ovlivňují využívání daných technik a programů. Získané poznání může být uplatněno prodejci při tvorbě nových programů a jejich následném prodeji spotřebitelům.První část …moreAbstract:
This master degree thesis discusses current methods and intensity of use of modern information technology (IT) and special education programs in secondary schools. The work is focused on identifying the needs of teachers and students, which affect the use of such techniques and programs. Vendors at development of new programs and their subsequent sale to the consumers can apply the acquired knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2014
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BADALCOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ar35ti/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Theses on a related topic
-
Integrace speciální třídy do výukového programu HV ZŠ pomocí experimentu.
Kateřina Růžičková -
Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání
Michaela Baculáková -
Využití počítačů na 1. stupni základní školy se zaměřením na výukové programy a výukové WWW stránky
Eva Krobůčková -
Využití počítačového programu Symwriter při nácviku čtení na základní škole speciální
Irena Hadamíková -
Obchodní model předplatného
Aneta ZÁRUBOVÁ -
Modely spotřebního chování pro jednotlivé generace
Petr Hudec -
Model rozhodování spotřebitele o budoucím vzdělání ve vazbě na ochotu platit školné
Michaela BAŇAŘOVÁ -
Spotřebitel jako "quantified self": self-tracking, data-love a self-sharing jako nové rysy spotřebního chování
Jakub Smolek