Kamila ZBOŽÍNKOVÁ

Bachelor's thesis

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier: 18731

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZBOŽÍNKOVÁ, Kamila. SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe