SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací – Kamila ZBOŽÍNKOVÁ
Kamila ZBOŽÍNKOVÁ
Bakalářská práce
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
18731
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZBOŽÍNKOVÁ, Kamila. SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr