Kamila ZBOŽÍNKOVÁ

Bakalářská práce

SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací

SWOT Analysis of the Current Situation of the Company and of Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části pojednává o obchodních centrech a nákupních parcích, detailně popisuje komunikační mix a jeho nástroje, marketingový výzkum a SWOT analý-zu. V praktické části je formou dotazníkového šetření provedena analýza zákazníků zamě-řená na vnímání komunikačního mixu Obchodního centra HANÁ a Nákupního parku HANÁ a analýza zaměstnanců. Výsledky jednotlivých analýz jsou aplikovány …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with shopping centres and shopping parks in its theoretical part and depicts marketing mix with its instruments, marketing research and SWOT analysis. In the practical part, the customer analysis focusing on the HANÁ Shopping Centre commu-nication mix perception is made by means of questionnaire and the staff analysis as well. The results of the individual analyses are worked …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor: 18731

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZBOŽÍNKOVÁ, Kamila. SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe