Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012 – Aneta IREINOVÁ
Aneta IREINOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012
Marketing Plan RIM-CZ, spol. s r. o. 2011-2012
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the marketing plan, which is an essential part of the management of each company. The theoretical part deals with marketing, planning, and in particular the marketing plan, based on information obtained from a review of the literature. The practical part includes a processing situation of the company, which shows the current situation of the company. According to the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20964
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IREINOVÁ, Aneta. Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Jakub Procházka -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková