Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012 – Aneta IREINOVÁ
Aneta IREINOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012
Marketing Plan RIM-CZ, spol. s r. o. 2011-2012
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the marketing plan, which is an essential part of the management of each company. The theoretical part deals with marketing, planning, and in particular the marketing plan, based on information obtained from a review of the literature. The practical part includes a processing situation of the company, which shows the current situation of the company. According to the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20964
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IREINOVÁ, Aneta. \textit{Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ar3y7h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
IREINOVÁ, Aneta. Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Jakub Procházka -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková