Bc. Kateřina Friede
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy
The corporate image analysis of chosen organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou image firmy jako hlavního prvku její identifikace a faktoru, který ovlivňuje a řídí chování vztahových skupin k dané firmě. Budování pozitivní image je složitý a dlouhodobý proces, který koresponduje se strategickými cíli firmy a umožňuje tak široké veřejnosti lepší orientaci na trhu statků a služeb. Pozitivní image firmy neovlivňuje pouze vnímání a chování spotřebitelů …moreAbstract:
This thesis is concerned on the corporate image as a main element of company identification and as a factor which has an influence to consumers’ behavior eminently in a relation to a given organization. Building of positive corporate image is complicated and long term process, which is based on strategic planning and company goals and helps public to obtain better orientation on the market of goods …moreKeywords
Firemní image firemní identita firemní design firemní kultura firemní logo firemní komunikace marketingová komunikace firemní strategie strategické řízení Corporate image corporate identity corporate design corporate culture corporate logo corporate communication marketing communication business strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k3ymb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Kateřina Tomšíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová