Anna Szewieczková

Bachelor's thesis

Vliv obalu produktu na chování spotřebitele

Influence of product packaging on consumer behaviour
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje vlivu obalu produktu na chování spotřebitele, konkrétně u proteinových tyčinek a generace Y. Práce se zabývá vlivy ovlivňující spotřebitele při jeho nákupním chování a rozhodování, především směrem k obalům produktů. Pro naplnění cíle práce se uskutečnilo dotazníkové šetření formou elektronických dotazníků. Šetření se následně doplnila hloubkovými rozhovory. V závěru práce …viac
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the influence of product packaging on consumer behaviour, specifically in the protein bars and generation Y. The thesis deals with the factors which influence the consumers in their purchasing behaviour and decision making, especially regarding the product packaging. To fulfil the aim of the thesis, a survey in the form of electronic questionnaire was conducted. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta