Vliv obalu produktu na chování spotřebitele – Anna Szewieczková
Anna Szewieczková
Bakalářská práce
Vliv obalu produktu na chování spotřebitele
Influence of product packaging on consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vlivu obalu produktu na chování spotřebitele, konkrétně u proteinových tyčinek a generace Y. Práce se zabývá vlivy ovlivňující spotřebitele při jeho nákupním chování a rozhodování, především směrem k obalům produktů. Pro naplnění cíle práce se uskutečnilo dotazníkové šetření formou elektronických dotazníků. Šetření se následně doplnila hloubkovými rozhovory. V závěru práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the influence of product packaging on consumer behaviour, specifically in the protein bars and generation Y. The thesis deals with the factors which influence the consumers in their purchasing behaviour and decision making, especially regarding the product packaging. To fulfil the aim of the thesis, a survey in the form of electronic questionnaire was conducted. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva