Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe – Laura Porubcová
Laura Porubcová
Bakalářská práce
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Anotace:
The bachelor thesis focuses on the issue of merchandising in the fashion industry. The thesis is divided into two significant sections: theoretical and practical part. The first part of this work explains the basic theoretical aspects of the correct use of terms in the fashion industry, marketing communications and marketing mix. An explanation of the basic concepts of marketing and retail theory is …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of merchandising in the fashion industry. The thesis is divided into two significant sections: theoretical and practical part. The first part of this work explains the basic theoretical aspects of the correct use of terms in the fashion industry, marketing communications and marketing mix. An explanation of the basic concepts of marketing and retail theory is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina
Název
Vložil
Vloženo
Práva